
Οι νόμοι του καπιταλισμού βέβαια παραμένουν σκληροί και λειτουργούν καμιά φορά αδιάκριτα. Και σε αυτή τη χώρα (που ως γνωστό ακόμα και ο καπιταλισμός δουλεύει ρολόι) το μαγαζάκι -ίσως και για πρώτη φορά- θα κληθεί να ανταπεξέλθει σε ένα πρωτόγνωρο ανταγωνισμό. Ένα νέο κατάστημα, που πρόσφατα εγκαινιάστηκε και σκοπεύει δυναμικά να καλύψει ένα κενό στην αγορά, μπήκε γερά στο παιχνίδι των προσφορών διεκδικώντας μερίδιο στα κέρδη.
Οι δυο αυτές επιχειρήσεις έχουν το ίδιο τάργκετ γκρουπ, και αυτό βέβαια προκαλεί έκπληξη γιατί θα περιμέναμε πως το νέο μαγαζί, η "σέχτα", θα περιοριζόταν σε συγκεκριμένο κοινό. Με τη τελευταία της διαφημιστική εκστρατεία ωστόσο ανακοίνωσαν και αυτοί πως ξεκάθαρος στόχος τους είναι οι μικροαστοί.

Ήδη το μαγαζί στο σύνταγμα ανακοίνωσε, ως απάντηση στις προσφορές της σέχτας, καινούργιες προτάσεις που μάλιστα διφημίζονται κιόλας στους δρόμους της πρωτεύουσας από μοντέρνες κάμερες και πλήθος νέων φανταχτερών δυνάμεων ασφαλείας. Οι τιμές όλων αυτών των νέων προϊόντων βέβαια θα είναι τσιμπημένες, οι καταναλωτές θα χρειαστεί να βάλουν το χέρι βαθιά στη τσέπη.
Αλλά δε πειράζει, θα είσαι πάντα ασφαλής στη γνώση ότι παίρνεις αυτό που αξίζεις!
Το κακό είναι πως αυτό που παίρνεις, ακομα κι αν είναι αυτό που αξίζεις, πολλές φορές κοστίζει λιγότερο απ΄αυτό που τελικά πληρώνεις. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήφοράδα στ' αλώνι καλώς ήρθες.
ΑπάντησηΔιαγραφήδίκιο έχεις, και τότε είναι που αισθάνεσαι αυτό που ο σοφός λαός κομψά λέει: "μεγαααλος μ...κας", στο πιο συλλογικό του βέβαια. Γιατί το κλειδί εδώ δεν είναι η εξατομικευμένη "κατανάλωση" των προϊόντων αυτών των "καταστημάτων" αλλά η μαζική