29.6.09

τα μικρά μαγαζάκια του τρόμου

ταπεινά και αθόρυβα όπως πάντα, η πετυχημένη οικογενειακή επιχείρηση της πλατείας συντάγματος, μετά από ολιγοβδόμαδη αναγκαστική διακοπή για απολύμανση, άνοιξε επιτέλους και πάλι! το φωτεινό μαγαζάκι που όλοι αγαπήσαμε, τώρα πιο φτηνό από ποτέ, με υπερπροσφορές για όλα τα γούστα των επιχειρηματιών και το γνωστό γραφικό προσωπικό δίπλα μας για κάθε ανάγκη, και -αυτό είναι έκπληξη- με παιδική χαρά από αυτό το καλοκαίρι για τους μικρούς μας φίλους. Θα κλέψει στ' αλήθεια και πάλι τις καρδιές και όχι μόνο!

Οι νόμοι του καπιταλισμού βέβαια παραμένουν σκληροί και λειτουργούν καμιά φορά αδιάκριτα. Και σε αυτή τη χώρα (που ως γνωστό ακόμα και ο καπιταλισμός δουλεύει ρολόι) το μαγαζάκι -ίσως και για πρώτη φορά- θα κληθεί να ανταπεξέλθει σε ένα πρωτόγνωρο ανταγωνισμό. Ένα νέο κατάστημα, που πρόσφατα εγκαινιάστηκε και σκοπεύει δυναμικά να καλύψει ένα κενό στην αγορά, μπήκε γερά στο παιχνίδι των προσφορών διεκδικώντας μερίδιο στα κέρδη.
Οι δυο αυτές επιχειρήσεις έχουν το ίδιο τάργκετ γκρουπ, και αυτό βέβαια προκαλεί έκπληξη γιατί θα περιμέναμε πως το νέο μαγαζί, η "σέχτα", θα περιοριζόταν σε συγκεκριμένο κοινό. Με τη τελευταία της διαφημιστική εκστρατεία ωστόσο ανακοίνωσαν και αυτοί πως ξεκάθαρος στόχος τους είναι οι μικροαστοί.

Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για όλους εκείνους που τη βγάζουν με 1000 το μήνα! οι δυο επιχειρήσεις δε θα τους αφήσουν να πάρουν ανάσα. Γιατί ο ανταγωνισμός προβλέπεται σκληρός και μάλιστα, οικονομικοί κύκλοι του αγίου παντελεήμονα διαδίδουν χαριτολογώντας πως θα είναι τόσες οι προσφορές και οι επενδύσεις στη κοινωνία που μοναδική σωτηρία θα είναι οι μικροαστοί να γίνουν μεγαλοαστοί (ώστε να μη τους ενοχλεί κανένας) ή και επίσημα λούμπεν (ώστε να μην ασχολείται κανένας).

Ήδη το μαγαζί στο σύνταγμα ανακοίνωσε, ως απάντηση στις προσφορές της σέχτας, καινούργιες προτάσεις που μάλιστα διφημίζονται κιόλας στους δρόμους της πρωτεύουσας από μοντέρνες κάμερες και πλήθος νέων φανταχτερών δυνάμεων ασφαλείας. Οι τιμές όλων αυτών των νέων προϊόντων βέβαια θα είναι τσιμπημένες, οι καταναλωτές θα χρειαστεί να βάλουν το χέρι βαθιά στη τσέπη.
Αλλά δε πειράζει, θα είσαι πάντα ασφαλής στη γνώση ότι παίρνεις αυτό που αξίζεις!

2 σχόλια:

  1. Το κακό είναι πως αυτό που παίρνεις, ακομα κι αν είναι αυτό που αξίζεις, πολλές φορές κοστίζει λιγότερο απ΄αυτό που τελικά πληρώνεις. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φοράδα στ' αλώνι καλώς ήρθες.

    δίκιο έχεις, και τότε είναι που αισθάνεσαι αυτό που ο σοφός λαός κομψά λέει: "μεγαααλος μ...κας", στο πιο συλλογικό του βέβαια. Γιατί το κλειδί εδώ δεν είναι η εξατομικευμένη "κατανάλωση" των προϊόντων αυτών των "καταστημάτων" αλλά η μαζική

    ΑπάντησηΔιαγραφή

έχεις κάτι να προσθέσεις;

οι πελάτες μας ψώνισαν και αυτό

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

διάβασε και αυτό

AddThis